פייסבוק נחשבת לרשת חברתית הכוללת משתמשים פעילים רבים- הערכה היא כי מדובר על קרוב ל-1.5 מיליארד משתמשים פעילים אשר נכנסים לפייסבוק מדי יום על מנת להתעדכן. גם אנשי עסקים מרבים להיכנס לפייסבוק, מה שהופך אותו לפלטפורמה מצויינת לפרסום.
בניית אסטרטגיה עבור לקוחות נמדדת בשימוש בשירותי מדיה. בשונה מעבר, היום כבר רבים מבינים את היתרון הברור בשימוש בשירותי מדיה שונים כגון פייסבוק , לינקדאין או טוויטר על מנת לגרום ללקוחות לגלות עניין. בדיוק כפי שיש חשיבות רבה לעדכן ולבחון את השינויים השונים באתר האינטרנט, כך גם בתחום המדיה החברתית, מה שמכונה בשם המקצועי smo.