פירסום ב-Google – מבוסס פירסום שיווק מחדש – RE-Marketing
בחלק הנ"ל נתמקד בערוץ הפירסום שיווק מחדש – Re-Marketing
Remarketing
רימרקטינג נחשב לאחד הכלים הבולטים ביותר המאפשרים יצירת נוכחות חזקה למותג שלכם וכן השגת לידים "מבושלים" יותר, זאת באמצעות הצגה של מודעות לאחר שהגולש כבר ביקר באתר שלכם.
רוצים דוגמה? אם ניקח למשל את הביטוי "חופשה בלונדון" , אותו גולש חיפש את הביטוי והגיע אלינו אחרי שהקליק על המודעה שלנו (PPC) כאמור, היה באתר שלנו, המציע חופשות וטיולים ללונדון אך לא הזמין חופשה, כתוצאה מהמודעה ו\או לא יצר עימנו קשר.
האם כאן אנחנו מאבדים אותו? אז זהו, שלא....
אותו גולש יכול להיות מי שנכנס לדף הבית למשך כמה שניות\דקות או באתר בו התפרסמה המודעה. מדובר בדרך המאפשרת לסמן את הגולשים ולפנות במיוחד אליהם. אותה שיטת שיווק חדשה מאפשרת "לצבוע" את הגולשים באמצעות עוגייה ( באמצעות חלק של קוד קטן הכולל את הפרטים של הגולש לצורך שימוש הקמפיין) כך שיהיה ניתן לזהותו ולראות מהם תחומי העניין שלו באמצעות היסטוריית הגלישה. כאשר אותו גולש מבקר באתרים שונים, הוא יראה את הפרסומים שלנו הנוגעים לתחומי העניין שלו.
פרסום זה מאפשר לבצע פרסום ממוקד לאלו שגלשו לאתר שלך בעבר במטרה להחזירם שוב לאתר בכדי לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. תסכימו שלקוח פוטנציאלי החוזר לאתר שלכם בפעם השנייה, גדלים הסיכויים שיפנה אליכם הפעם או שיזכור את העסק שלכם טוב יותר. זה בדיוק מה שקורה. ניתן להגיע לאותם קהלי יעד שוב ולתזכר אותם במותג שלנו בזמן שהם גולשים באתרים אחרים. הם צפו שוב ושוב בפרסום שלנו מאחר והם גלשו בעבר לאתר שלנו.
תהליך קלאסי של מודעות שיווקית נעזרת.
היכן הם יראו אותנו? אנחנו מחליטים. גם כאן ניתן לפלח את התחומים בהם נבצע Re-marketing ללקוחות פוטנציאליים, בין היתר, לפי החתכים הבאים:
- פירסום לפי תחומי עניין: פירסום באתרים לפי תחומי העניין ספציפית של קהל היעד הפוטנציאלי שלך.
- פירסום לפי מילות מפתח
- פירסום לפי נושאים
- פירסום לפי דמוגרפיות
- פירסום לפי מיקומים מנוהלים- כלומר, בחירת אתרים ספציפיים
- פירסום לפי רשימות מבקרים בדפים ספציפיים באתר שלי.
(לדוגמה, רק מי שביקר בדף "אודותינו" באתר שלנו) - ועוד
קמפיין שיווק מסוג Re-Marketing נחשב היום לכלי חובה בארסנל הכלים של עסק אשר רוצה להגדיל את מס' הלידים והעסקאות בתקופה מסויימת. כמו כן, פירסום מסוג Re-Marketing מייצר מודעות שיווקית נעזרת חזקה מאוד לעסק ולמותג שלכם. אתם למעשה זוכים לחשיפה מטורפת מבלי לשלם עליה, שכן Google מחייבת רק על הקלקות חוזרות.
קבלו עצתנו ושלבו קמפיין Re-Marketing בעוגת הפירסום שלכם.
מה הערך שתקבלו אם נעבוד ביחד:
- חברתנו הינה חברה מובילה בתחום הפירסום ב-Google Adwords
- צוות מנוסה: אנחנו נוביל אתכם להצלחה באמצעות צוות מנוסה אשר בעל שנות ניסיון רבות בתחום.
- אופטימיזציה עדכנית: על מנת לוודא כי אתם נמצאים במקום טוב, אנחנו מבצעים אופטימיזציה מכויילת לקמפיין שלכם מנת שתוכלו לראות את התוצאות הטובות ביותר. באמצעות כלים מתקדמים אנחנו נבצע שלל בדיקות מקיפות תוך עדכון בזמן אמת.
- אמינות: מבחינתנו אתם שותפים מלאים לעשייה. אמנם לנו יש את הכלים, אך חשוב לנו מאד לעדכן אתכם בכל צעד וצעד, זאת בהתבסס על שיקול הדעת של צוות המומחים בחברתנו.
- אנו נבנה קמפיין שבנוי נכון לפי המלצות Google, אנו משתמשים בכל הכלים והפיצ'רים אשר גוגל מעמידה לרשותנו ומצליחים כך להביא לכם יותר תוצאות
- אנו מקיימים היזון חזור עם הלקוח לקבלת פידבק וכך לייעל, לזקק את הקמפיין כדי להשתפר ולהביא תוצאות טובות יותר ויותר לקמפיין.
- לימוד קבוע והתפתחות בתחום- אנחנו מתעדכנים על בסיס קבוע בכל פיצ'ר חדש ויכולת חדשה של מערכת Google Adwords ויודעים להיעזר בה עבורכם הלקוחות שלנו.
- חברתנו היא שותף מוסמך לפירסום ב-Google ומוכרת כ-Google Certified Partner ., בעלת קשר ישיר למטה התמיכה המרכזי באירופה בסוכנויות פירסום מורשות.
ניתן להקליק על הקישור של Google Partner ולקבל יותר מידע בנושא.
אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם: "לעזאזל, איך מתחילים"?
יוצרים עימנו קשר כעת באמצעות תיבת השארת הפרטים שלצידכם או באמצעות הטלפון ומתחילים להתקדם.
אז קדימה, למה אתם מחכים?