heb logo.svg

שירותים

אחת הדרכים והיעילות ביותר להגיע ללקוחות כיום היא באמצעות פרסום ב-YouTube.

מדובר בערוץ פרסום חדשני ומתקדם עבור המפרסמים המאפשר קבלת חשיפה משמעותית ורחבה במיוחד, זאת לאור העובדה כי רשת YouTube נחשבת לאחד משני מנועי החיפוש הגדולים בעולם וגם לאחד האתרים המובילים ביותר בישראל.

בואו ננסה להסביר את תופעת הסרטונים באמצעות מספרים: שימו לב לנתונים הבאים:

יותר מ-100 שעות תוכן מועלות ל-יו-טיוב מידי דקה!
ל-YouTube יש יותר ממיליארד משתמשים , שליש מכל המשתמשים באינטרנט.
שעות הצפייה ב-YouTube מסתכמות בכל יום במאות מיליונים, ומספר הצפיות – במיליארדים.

בישראל- השימוש ב-YouTube רק עולה ועולה ובתוכו השימוש בסמראטפונים בעת צפייה ב-YouTube, עולה בהתמדה וכבר עבר מעל 20% מסך הצפיות ב-YouTube.

בשנים האחרונות שיטות הפרסום גרמו לבעלי העסקים לחשוב מחדש כיצד הם מפרסמים את העסק שלהם. פרסום באמצעות YouTube מאפשר לאותם בעלי עסקים להיראות באופן הרבה יותר חזק, מרשים, ולהעביר מסרים בצורה יותר מתוחכמת, העובדת על מס' חושים, הומוריסטית, שנונה ועוד.

סרטון וידאו הוא כלי ויראלי מעולה להעברת המסר השיווקי של עסק. באמצעות סרטון וידאו אפשר להעביר את המסר שלך בצורה ברורה, אותנטית, בהירה וידידותית. הפצת הסרטון שלך יכולה להיעשות במס' ערוצים אפקטיביים במנוע הפירסום של יו-טיוב.
למי מביניכם אשר אינו יודע עדיין, Google היא הבעלים של YouTube.
והחל משנת 2010, ניתן לפרסם ב-YouTube עם מודעות וידאו באמצעות מערת פירסום מאוד מתקדמת השייכת ל-Google ונקראת Google Adwords (לעשות קישור לדף גוגל ממומן)
וקמפיין כזה מומלץ לעשות עם סוכנות פירסום מוסמכת.

אילו אפשרויות פרסום קיימות ב-YouTube?

רבים מכירים את רשת YouTube כרשת בה ניתן לפרסם סרטונים מצחיקים, אך עבור בעלי עסקים מדובר בכלי פרסום אפקטיבי לכל דבר. אותם בעלי עסקים יכולים לעשות שימוש ברשת על מנת לקדם את העסק.

לפני השקת קמפיין פרסומי, ישנם מספר שלבים חשובים:

  • ב-YouTube ניתן לבצע פעולות בעלות אופי של קידום אורגני והן מסע קידום ממומן
    לסרטון וידאו של העסק. באמצעות YouTube Adwords
  • לאחר השלמת פעולה זו, ניתן לבנות מסע פרסום ב-YouTube המפולח ומטורגט לקהל היעד של העסק שלך.
  • פתיחת ערוץ לעסק ב-YouTube: כל בעל עסק המעוניין לפרסם יכול לפתוח ערוץ וידאו
    של העסק שלו, ולצרף מידע רלוונטי של העסק וכן להעלות סרטונים הקשורים לתחום העיסוק. הצופים יכולים לעקוב אחר אותם סרטונים ואף להירשם על מנת להפוך לצופים קבועים העוקבים אחר פעילותה של החברה.
  1. קידום אורגני: בעת הבחירה בקידום אורגני יש לתת כותרת מתאימה ומושכת את העין המשקפת את המסר של הסרטון. ולהקפיד ולבחור את מילות המפתח המתאימות וכן להוסיף תיאור מתאים. כמו כן, יש חשיבות רבה לבחור תמונה אשר מטרתה למשוך את עיניהם של הגולשים. ככל שיתבצעו שיתופים רבים של הסרטון, כך הסרטון יתקדם ויהיה ניתן לראות כניסות לאתר. ככל שהסרטון יוגדר טוב יותר, כך יעלה יותר בתוצאות החיפוש שמתבצעות ב-יוטיוב מידי יום (ושוב, אנו מזכירים כי YouTube הוא מנוע החיפוש השני הגדול הן בעולם והן בארץ) . מדד אפקטיביות של סרטון היא מס' הצפיות בו וקידום אורגני בהחלט יכול לסייע.
  2. קידום ממומן- זהו ערוץ אקטיבי אשר יכול להביא את הסרטון שלכם למאות רבות של אלפים ואפילו מיליונים. כאן ניתן בפרקי זמן סבירים לבנות קמפיינים ממוקדים ומטורגטים לקהל היעד הספציפי שלכם ולהגיע למספרי צפיות גבוהים מאוד של עשרות ומאות אלפים בישראל (ומיליונים בחו"ל) .

אופן הפרסום:

כאמור, קמפיין אקטיבי ממומן אנו עושים בערוץ ה-YouTube הקיים במערכת Google Adwords

ב-YouTube ניתן להעלות מס' פורמטים של מודעות- מודעות טקסט, מודעות תמונה (באנרים) ובעיקר מודעות וידאו.

ערוצי הפרסום:

ניתן להציג את המודעות הן בערוץ היו-טיוב עצמו בזמן חיפוש במנוע החיפוש,

  1. In-Stream - מודעות סרטון זורם. - מודעת וידאו המוצגת לקהל הרלוונטי לפני הסרטון שבו הוא ביקש לצפות (יוצרת קורלציה אפשרית בין התוכן של הסרטון המבוקש לתוכן הסרטון המקודם). בדר"כ יש אפשרות לדלג על הסרטון המקודם אחרי מס' שניות.
    (מודעה זו נקראת גם פרי-רול pre-rol)
  2. In Display – מודעת סרטון בתצוגה- מודעה שיכולה להופיע מעל הסרטונים הקשורים ש-YouTube מציגה לנו כאשר אנחנו צופים בסרטון, בדר"כ המודעה הנ"ל "מוארת" בצהוב ומושכת יותר תשומת לב.
  3. In Search – מודעה שמופיעה לצד תוצאות החיפוש ב-YouTube. עולה באופן ישיר.
  4. In-Video- פורמט מצוין במקרה ועדיין אין לכם סרטון לעסק. כאן נציג מודעות טקסט ומודעות תמונה שלכם הקשורות במישרין לסרטונים שבהם צופה קהל היעד הרלוונטי שלכם. המודעות הללו תוצגנה לקהל היעד בזמן שהם צופים בסרטון.

כמובן שסוגי המודעות יכולים להופיע לסוגים שונים של קהלי יעד.

יש לנו ב-YouTube מס' שיטות לפילוח קהלי היעד:

  • פילוח דמוגרפי (גיל, מין ועוד)
  • פילוח לפי תחומי עניין (interests)
  • פילוח לפי תוכן ומילות מפתח
  • פילוח לפי נושאים (topics)
  • פילוח לפי מיקומים – כלומר, לבחור אתרים ספציפיים ולהציג בהם את הסרטון.
  • וכמובן- Re-Marketing – פילוח קהלי יעד שכבר מכירים אותנו\ ביקרו בדף הנחיתה שלנו, ראו סרטון שלנו וכעת אנו מציגים להם שוב.
    ב-Re-marketing, ניתן להציג להם את אותו סרטון בערוצי פרסום אחרים או סרטון אחר "מכירתי" יותר כי הם כבר פגשו אותנו ועלינו להגביר את המודעות השיווקית הנעזרת באמצעות אפשרויות ה-re-marketing ב-YouTube.
  • קמפיין ה-re-marketing מתחבר עם רשת המדיה של Google ולמעשה הסרטון שמהווה את המודעה הולך עם הצופה במבחר עצום של אתרים, במרבית האתרים עימם Google משתפת פעולה. מרבית הצופים המומים מכמות ההופעות והצפיות ואינם יודעים כי רק הם רואים את הסרטון, הם חושבים שכל המדינה רואה זאת.
    אנו ממליצים מאוד לבצע קמפיין re-marketing ב-YouTube.

יתרונות הפרסום ב-YouTube:

  1. הפירסום ב-YouTube הוא זול! זול, ושוב פעם, זול. ניתן להגיע לאגורות בודדות
    לצפייה ממוקדת של קהל יעד רלוונטי. פירסום ב-YouTube הוא אולי ערוץ הפרסום הזול ביותר באינטרנט הקיים כיום. וזו ההזדמנות "לעלות על קטר הפירסום ביו-טיוב". וליהנות ממחירים מאוד אטרקטיביים. המתחרים שלכם כבר ישלמו יותר.
  2. ערוץ פרסום מאוד ויזואלי, ברור, ידידותי, זכיר, קליט.
  3. ערוץ פירסום אשר מייצר מודעות שיווקית חזקה למוצר\שירות שלכם.
  4. ניתן לייצר שכבת-על עם קריאה לפעולה ע"ג הסרטון. Call to Action שעולה על הסרטון ומלווה אותו מטל עיני הצופה.
  5. האפשרות לבצע קמפיין Re-Marketing ב-YouTube.

מה אנחנו נעשה עבורכם?

לנו יש את הכלים המתאימים לנהל עבורכם קמפיין איכותי במערכת הפירסום של YouTube . בעזרתו תגיע לחשיפות מאוד גבוהות, לכמויות צפייה גבוהות ותקבלו פניות חדשות מקהל יעד פוטנציאלי עבורכם.

אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם: "לעזאזל, איך מתחילים"? 

יוצרים עימנו קשר כעת באמצעות תיבת השארת הפרטים שלצידכם או באמצעות הטלפון ומתחילים להתקדם.

אז קדימה, למה אתם מחכים? 

לייעוץ ראשוני ומידע נוסף התקשרו כעת או השאירו פרטים:

phone icon073-75-999-63

location iconרח' הדובדבן 9, בית הדובדבן, קריית אונו 5551052.

PartnerBadge 7523977343

בבקשה הזן את שמך המלא!
יש להזין מספרים בלבד!
נא להזין כתובת מייל תקנית
Invalid Input
Invalid Input

אנחנו מאמינים בלהשאיר כל אדם, סיטואציה או אירוע, במצב טוב יותר מזה שבו היה לפני שפגשנו אותו.

-אלון אולמן-