פירסום ב-Google – מבוסס מילות מפתח
אם בשנות ה90 היינו עושים שימוש בדפי זהב על מנת לפרסם, הרי הקדמה והתפתחות האינטרנט הביאה לחיינו שיטות פרסום שונות ויעילות יותר. אין ספק כי הסלוגן "אם אתה שם אתה לא קיים" מתייחס כיום לאחת משיטות הקידום היעילות ביותר של גוגל- גוגל אדוורדס. כך למשל, בשנת 2015 הכנסותיה של גוגל כתוצאה מפרסום באדוורדס עמדו על למעלה מ- 75 מיליארד דולר ! (כן, זו לא טעות). ופלטפורמת הפירסום שלה, Google Adwords נחשבת כבר למעלה מעשור שנים, לפלטפורמת הפירסום בעלת התוצאות הטובות ביותר בעולם. וכידוע לכולנו, עם תוצאות לא ניתן להתווכח.
אז איך עובד הפירסום ב- Google ומהם יתרונותיו?
בחלק הנ"ל נתמקד בערוץ הפירסום הממוקד ביותר, פירסום ברשת החיפוש, מבוסס מילות מפתח.
מהם יתרונות הפרסום ב-Google?
- פרסום מפולח ורלוונטי
המודעות הטקסטואליות מופיעות כאשר הגולש מבצע חיפוש למילה המתאימה לתוכן המודעה. כך, מתקיימת יצירה אוטומטית של הפניות חמות. - תשלום רק עבור הוצאות
תשלום עבור קליקים בפועל, כלומר, תשלום עבור כניסות לאתר ולא על הופעות: הגולש הפוטנציאלי לא הקליק – אתה לא שילמת. (ובנוסף, זכית לחשיפה) - שליטה מלאה בתקציב הפרסום
בידיכם השליטה המלאה הן על גובה התקציב החודשי והן על גובה התקציב היומי המיועד לפרסום ב-Google. בכל רגע, התקציב ניתן לשינוי. עד רמות מאוד מדוייקות. - פרסום אפקטיבי וניתן לשיפור על בסיס קבוע
בנוסף, בידיכם שליטה מלאה על תוכן המודעות, על מילות המפתח שבעזרתן יופיע המפרסם ב-Google ועל התאמת הפרסום ושדרוגו בכל רגע נתון בכפוף לתנאי השוק ולהמלצות Google (אופטימיזציה). - פרסום מדיד
בכל עת, תוכל למדוד את כל תנועת הגולשים לאתר ולקבל מידע קריטי על לקוחותיך. זכרו, מה שאי אפשר למדוד - אי אפשר לקדם!
מה סוד ההצלחה של Google Adwords וקונספט ה-PPC בהשוואה לטכניקות קידום אחרות?
בהתאם למילות מפתח
בניסיון להסביר את ההצלחה של Google Adwords, ניתן למנות את יתרונה המרכזי של השיטה- פרסום מודעות בהתאם לכוונה של מחפש המודעה. בשונה מסוגים אחרים של פרסום בהם קשה מאד לדעת מיהו אותו קהל יעד אשר צופה במודעה- שיטת קידום זו מאפשרת לזהות בצורה מדויקת את קהל היעד.
אם ניקח לדוגמה חברה המעוניינת למכור מטבחים, באמצעות "גוגל אדוורדס" יהיה ניתן להגיע לאנשים המחפשים מונחים מדוייקים כגון עיצוב מטבחים או מעצב מטבחים. במקרה הזה, המודעה אודות פרסום מטבחים תופיע בזמן שאותו גולש מחפש מידע באינטרנט על מטבחים.
Google מפעילה שירות של מודעות ממומנות במנוע החיפוש (אשר מסומנות בסימן ירוק בקטן ליד המודעה)
אלו 4 התוצאות הראשונות בכל דף חיפשו של Google אשר יופיע לכם כל אימת שתחפשו ב-Google מילת מפתח או ביטוי מסויים
השירות עובד על עקרון של תשלום פר הקלקה - כלומר, אתם משלמים לגוגל לפי מספר הלחיצות על המודעה שלכם אשר מובילה את הגולש לאתר שלכם או מציגה את המספר טלפון שלכם לחיוג בטלפון הנייד של הגולש. כך קהל היעד הפוטנציאלי יראה את מה שאתם רוצים שהוא יראה. התשלום ל-Google מתבצע אך ורק אם מי שחיפש גם הקליק על המודעה שלכם והגיע לאתר או לדף הנחיתה. אם רק צפה ולא לחץ, לא תשלמו מאומה ל-Google.
כאמור, באמצעות Google Adwords יהיה ניתן להגיע לאנשים המחפשים מונחים מדוייקים כגון עיצוב מטבחים או מעצב מטבחים או מגוון אפשרויות אחרות, ופשוט להופיע בזמן שהם מחפשים.
מדובר באסטרטגיה שמטרתה היא למשוך את הלקוח לעסק בזמן שהלקוח חשב שהוא מצא את מה שחיפש. מה קורה בפועל? בפועל באמצעות המודעות ניתן למצוא את הלקוח ולמשוך אותו לאתר.
זו אסטרטגיה שונה ממה שהיה קיים, זו אסטרטגיית pull- אנחנו למעשה מושכים את הלקוח אליכם לעסק. והלקוח חושב שהוא מצא אתכם. בפועל אנחנו מצאנו אותו ובתהליך של מס' שניות הוא יהיה אצלכם באתר. על בסיס הקונספט הנ"ל, קיים עולם שלם ומורכב בקידום ב-Google adwords , התחום מתפתח במהירות מסחררת וכיום נדרשת מיומנות גבוהה, בקיאות בכל הכלים החדשים אשר מצטרפים למערכת Adwords , ניסיון רב ומקצועיות בתחום. המיכלול של הדברים בידי מפרסם מקצועי יכול להביא אותך בהתאמה מלאה אל קהל היעד האידיאלי עבור העסק שלך.
תשלום בהתאם לקליק (CPC)
הפרסום בגוגל אדוורדס מתבצע באמצעות לחיצה בהתאם לקליק. המינוח המקצועי הוא: CPC –Cost Per Click למה הכוונה? רק כאשר אנשים לוחצים על המודעה, משמעות ניתן לגבות כסף עבור החשיפה. על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר, חשוב מאד להקפיד על בחירת מילות מפתח מתאימות לבין ניסוח מודעה מתאימה כך שאנשים יבחרו להיכנס ולהקליק על המודעה. ככל שהמודעה תנוסח בצורה הטובה ביותר, כך אנשים יבחרו להיכנס למודעה. ואתם הלקוחות, משלמים אך ורק אם לקוח פוטנציאלי הקליק על המודעה שפרסמנו עבורכם ונחת באתר או בדף הנחיתה שלכם.
חשיבותו של מחקר מילות מפתח
אם הזכרנו קודם לכן את בחירת מילות מפתח, הרי חשוב מאד לבצע מחקר מקיף ובו לבחור את מילת המפתח המתאימה. מחקר מילות מפתח חשוב בשל הנתונים אותם הוא יספק לכם אודות הכניסה לאתר שלכם. תחום מילות המפתח הופך יקר יותר ויותר עקב עיקרון "המכירה הפומבית", בו ככל שיש יותר תחרות וחיפוש מילת מפתח, כך בעיקרון היא יקרה יותר לפירסום. האם זה כלל קבוע? אז זהו, שלא....
ישנן שיטות ודרכי פעולה לשלם פחות למילת מפתח ועדיין להופיע עם מודעת הפירסום מעל המתחרה שלך?
איך אנחנו עושים זאת?
צור איתנו קשר כעת ותוכל לדעת ולהבין יותר איך אפשר להגיע ללקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך באמצעות מחקר וקידום מילות מפתח ב-Google Adwords.
מה הערך שתקבלו אם נעבוד ביחד:
- חברתנו הינה חברה מובילה בתחום הפירסום ב-Google Adwords
- צוות מנוסה: אנחנו נוביל אתכם להצלחה באמצעות צוות מנוסה אשר בעל שנות ניסיון רבות בתחום.
- התמקדות בביטויי "זנב ארוך" : אנחנו מאמינים כי על מנת לקדם אתכם בצורה הטובה ביותר, חשוב מאד לא להתמקד בביטויים כלליים אלא בביטויים מדוייקים אשר יביאו אתכם לתוצאה הטובה ביותר.
- אופטימיזציה עדכנית: על מנת לוודא כי אתם נמצאים במקום טוב, אנחנו מבצעים אופטימיזציה מכויילת לקמפיין שלכם מנת שתוכלו לראות את התוצאות הטובות ביותר. באמצעות כלים מתקדמים אנחנו נבצע שלל בדיקות מקיפות תוך עדכון בזמן אמת.
- חקר מילות מפתח: על מנת להוביל עבורכם את הקמפיין המקצועי והטוב ביותר, אנחנו נערוך עבורכם חקר מילות מפתח – נשב אתכם ונבחן את הביטויים שיביאו לכם הלקוחות.
- לימוד קבוע והתפתחות בתחום- אנחנו מתעדכנים על בסיס קבוע בכל פיצ'ר חדש ויכולת חדשה של מערכת Google Adwords ויודעים להיעזר בה עבורכם הלקוחות שלנו.
- אמינות: מבחינתנו אתם שותפים מלאים לעשייה. אמנם לנו יש את הכלים, אך חשוב לנו מאד לעדכן אתכם בכל צעד וצעד, זאת בהתבסס על שיקול הדעת של צוות המומחים בחברתנו.
- אנו נבנה קמפיין שבנוי נכון לפי המלצות Google, אנו משתמשים בכל הכלים והפיצ'רים אשר גוגל מעמידה לרשותנו ומצליחים כך להביא לכם יותר תוצאות
- אנו מקיימים היזון חזור עם הלקוח לקבלת פידבק וכך לייעל, לזקק את הקמפיין כדי להשתפר ולהביא תוצאות טובות יותר ויותר לקמפיין.
- חברתנו היא שותף מוסמך לפירסום ב-Google ומוכרת כ-Google Certified Partner,
בעלת קשר ישיר למטה התמיכה המרכזי באירופה בסוכנויות פירסום מורשות.
ניתן להקליק על הקישור של Google Partner ולקבל יותר מידע בנושא.
אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם: "לעזאזל, איך מתחילים"?
יוצרים עימנו קשר כעת באמצעות תיבת השארת הפרטים שלצידכם או באמצעות הטלפון ומתחילים להתקדם.
אז קדימה, למה אתם מחכים?